دستگیری عضو مهم داعش در ایران

مغیث الشیعه

معرفی مداحان و ذاکران

دستگیری عضو مهم داعش در ایران

با گسترش دامنه فعالیت های گروه تروریستی داعش، فردی از این گروه اقدام به تبلیغات برای جذب نیروهایداعش در استانهای کشور انجام می داد شناسایی و دستگیر شد. این داعشی تلاش داشته تا افرادی را جهت فعالیت تروریستی به گروه تروریستی خود جذب نماید.

این فرد که یک عضو موثر داعش بود با مقادیر قابل توجهی ریال و ارز خارجی در تهران دستگیر شد.

پرداخت ماهیانه حداقل ۳ میلیون تومان و ارایه برخی امکانات به خانواده فرد بعد از کشته شدن و… از جمله وعده های این فرد جهت جذب افراد به داعش شده بود.

این فرد داعشی در طول مدت اقامت در ایران، با برخی علمای اهل تسنن نیز ارتباط برقرار کرده بود که در سطح علمای اهل تسنن هیچ، دستاوردی نداشته است. گفته می شود تحرکات این فرد توسط برخی از علمای اهل تسنن به نهادهای امنیتی ارایه و موجب دستگیری اش شده است.

گفتنی است، سلسله عملیات دستگیری تروریست‌ها از مورخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ آغاز و آخرین ضربه‌های اطلاعاتی در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ بر این گروه وارد شده و تعداد ۱۰ تروریست تکفیری وهابی در تهران و سه استان مرزی و مرکزی کشور دستگیر شده‌اند و هم‌اکنون بازجویی از تروریست‌ها و روند پیگیری‌های اطلاعاتی و عملیاتی در داخل و خارج از کشور به‌طور هم‌زمان و همه‌جانبه ادامه دارد.

تصاویر عوامل داعش در تهران پس از بازداشت

تصاویر عوامل داعش در تهران پس از بازداشت

تصاویر دوربین مخفی وزارت اطلاعات

تصاویر دوربین مخفی وزارت اطلاعات

دیروز مستندی، با عنوان “عمق ناکامی” از شبکه خبر سیما پخش شد. یکی از عوامل داعش در این مستند از دریافت ۶۰۰ هزار یورو پول و برگزاری برخی جلسات‌شان در مقابل پارک دانشجو سخن می‌گوید. وی همچنین می‌گوید که داعش به ما دستور داد که خودروهایی با پلاک تهران و حومه برای انجام عملیات در پایتخت ایران، تهیه کنیم.

همچنین در این مستند، فیلم‌هایی که به‌طور مخفیانه توسط وزارت اطلاعات از ترددها، جابجایی خودروها و مواد منفجره این عوامل در تهران به‌خصوص در حومه پارک دانشجو گرفته شده است، برای نخستین بار پخش شد


 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دستگیری عضو مهم داعش در ایرانداعش در ایراندستگیری داعش

[ دو شنبه 15 شهريور 1395

] [ 22:24 ] [ moqisoshie@ ]

[ ]